La Flama del Canigó

Molt bona tarda a tothom, Ens hem retrobat, un any més, al voltant d’una flama que va molt més enllà del foc. La Flama del Canigó baixa de la muntanya portant amb ella la memòria d’un poble. És un símbol carregat d’història, d’identitat i de continuïtat. Una flama que passa de mà en mà i de generació en generació, recordant-nos les nostres arrels, el camí que hem recorregut i tot allò que hem sabut preservar al llarg del temps: la llengua, la cultura, les tradicions i la manera de ser que ens defineix com a poble.

Llegir més »

Conseller Òscar Ordeig, li proposo solucions per flexibilitzar les restriccions a Sant Cugat per la pesta porcina

Benvolgut conseller Òscar Ordeig, Em dirigeixo a vostè per traslladar-li la preocupació d’aquest Ajuntament davant l’impacte que les llargues restriccions derivades de l’episodi de Pesta Porcina Africana (PPA) tenen sobre el benestar emocional i físic dels santcugatencs i santcugatenques. Sant Cugat del Vallès manté una estreta vinculació amb el seu entorn natural, i el tancament prolongat dels accessos a Collserola limita les activitats quotidianes vinculades a la salut física i emocional de la ciutadania, com caminar, passejar, córrer o anar en bicicleta, que fins ara feien més de 5.000 persones diàriament en dies laborables.

Llegir més »

“Sant Cugat genera coneixement, atrau talent, exporta innovació i competeix internacionalment sense renunciar a la seva identitat”

Permeteu-me començar amb un agraïment molt especial a Grifols per acollir aquesta trobada i per la seva vinculació amb la ciutat. Grifols és una companyia referent en innovació i salut, líder internacional, un exemple de com una empresa catalana s’ha fet gran i s’ha internacionalitzat, però també és una empresa profundament connectada amb aquest ecosistema de talent, recerca i emprenedoria que Sant Cugat ha anat consolidant els darrers anys. Quan una empresa com Grifols decideix créixer, innovar i projectar-se al món des de Sant Cugat, també està reforçant una idea de país.

Llegir més »

Sant Cugat: un model d’èxit que només Junts pot garantir

Faig un pas endavant farcit d’il·lusió per presentar-me a la reelecció a l’alcaldia. Ara hi sumo l’experiència, el coneixement, la feina feta i la responsabilitat de ser l’alcalde, tot escoltant la ciutadania a peu de carrer set dies a la setmana. Tinc projectes reals i valents perquè Sant Cugat esdevingui veritablement la millor ciutat per viure, treballar i per créixer. Una ciutat moderna sense perdre l’essència de poble. Una ciutat on prop del 90% de la població ens sentim molt o bastant satisfets de viure-hi. El meu objectiu és que els que ja se senten satisfets continuïn sentint-ho així durant molts anys, i, per què no, arribar al 100% de satisfacció. I això exigeix fer millores en la mobilitat, l’espai urbà, potenciar els serveis públics i iniciar un procés d’actualització i transformació de barris amb risc de deteriorament.

Llegir més »

Sant Cugat no es pot permetre tornar a tenir la CUP al govern!

Benvolguts, el dimecres 29 d’abril t’espero a les 19,45 h l’assemblea de Junts per Sant Cugat que farem a la Sala Clavé de la Unió Santcugatenca (Anselm Clavé, 13-17) per ratificar-me com candidat a l’alcaldia de Sant Cugat a les eleccions municipals del 2027. En aquesta assemblea hi participarà el president Artur Mas per donar-me suport i també el president Carles Puigdemont. Serà un acte obert a tothom.

Llegir més »

“Ramon Grau, podries haver estat un molt bon alcalde de Sant Cugat”

Molt bona tarda a tothom i benvinguts una vegada més al Teatre Auditori Emma Vilarasau de Sant Cugat escenari que avui ha acollit els diferents guardonats amb els PREMIS SANT CUGAT 2025, tots ells ben merescuts, persones, entitats i col·lectius a qui us vaig telefonar fa uns dies per comunicar-vos el dictamen del jurat dels premis i, és clar, per felicitar-vos i agrair-vos la vostra feina, i ara ho faig en públic davant de tots vosaltres:

Llegir més »

Mercè Conesa, Medalla d’Or de la Ciutat de Sant Cugat

Benvolguda Mercè, avui és un dia especial que hem organitzat amb molta il·lusió. Fa prop d’un any et vaig anunciar que aquest dia arribaria. Concretament, el divendres 21 de març de l’any passat vam dinar als Desmais, a la plaça del Dr. Galtés. Un dinar en què bàsicament vam enraonar, és clar, de Sant Cugat, però a la part final, et vaig dir que a l’entorn del Dia Internacional de les Dones d’aquest any, m’agradaria dur a terme el ple que estem celebrant avui.

Llegir més »

VÍDEO conversa amb Sergi Mas sobre Sant Cugat

    Comparteixo aquest diumenge trenta minuts de conversa amb el periodista Sergi Mas del Periódico‬ on vam xerrar una mica de tot, sobretot, és clar, de Sant Cugat, i de la meva manera de veure i viure la política local. Soc un nouvingut en aquest món després d’exercir professionalment l’ofici de periodista durant més de trenta anys a Sant Cugat. Ara, aplico la premsa de proximitat a la política local, sempre a prop d’on passen les coses, i ajudant a fer que les coses passin acompanyat d’un bon equip.      

Llegir més »
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial