Notícies,  Opino

Josep M. Vallès: “Més atenció ciutadana”

Fa més de trenta anys que porto una llibreta i ploma a la butxaca, com a redactor, cap de redacció i, posteriorment, director de diferents mitjans de comunicació locals. Sempre a Sant Cugat. Tot plegat, un gran aprenentatge sobre el nostre poble, avui ciutat, interactuant amb tothom, seguint l’actualitat de Sant Cugat i la seva evolució. A més, m’agrada el tracte amb les persones, saber el perquè de les coses. M’agrada implicar-me i ajudar a tirar endavant projectes. Fer que les coses passin.

La meva perspectiva de Sant Cugat no ha canviat ni tampoc el meu interès per tot allò que hi passa. De fet, ha augmentat. I, per tant, ara necessito accentuar el contacte amb el veïnat. Necessito saber més coses, conèixer encara més la ciutat i la gent que hi viu per poder solucionar dificultats.

A mi m’agrada trepitjar carrer. Ser allà on passen les coses per percebre millor els reptes i les oportunitats, escoltant aquells que viuen una situació determinada. Cal ser-hi i escoltar per prendre la millor decisió possible.

Per tot plegat, perquè vull ser més accessible, a partir d’aquest setembre, seré durant tot un dia al mes, matí i tarda, en una de les taules de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament. Prenent nota, escoltant aquells particulars que em volen plantejar un problema o una proposta de millora per Sant Cugat. Suggeriment que derivaré a l’àrea municipal corresponent i que, en un temps determinat, donarem retorn al ciutadà que me l’haurà formulat. Així de fàcil.

Per tant, més enllà dels plantejaments que els santcugatencs em fan privadament per xarxes socials, al mateix carrer, en actes de ciutat o als plens municipals, obro aquesta nova porta a aquells veïns que la poden necessitar. De tu a tu.

Josep Maria Vallès
Alcalde Sant Cugat del Vallès

CARTA PUBLICADA A LA VANGUARDIA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial